ceren-123 Kızlar adet sancısı gibi ağrım oluyor belimden baldırıma kadar iniyor ,bebeğim toplanıyor karnımda taş gibi doğum sancısı mı bu şekilde mi oluyor ??
Samira24 ceren-123 bende 39 +1 haftayım bendede oluyor adet ağrısı gibi bazende sancı oluyor ne zaman gelicek acaba korkuyorum biraz😁
Sedainci- Bebek toplanıp gevsiyo gibi oluyorsa evet doğumsal acısı olabilir ama yalancı sanci da olabilir ben son haftalar yalancı sanci çok yaşamıştım. Bunu ayırmak çok zor olduğu için sen hastaneye git nst ile baksınlar sanci varsa bebegin geliyodur
ceren-123 Tutaste_ doktorum en son gittiğimde 5 dakikaya düşünce gel demişti biraz bekleyeceğim teşekkür ederim
hivda36 ceren-123 Süre tut 3 dk bir olunca git duşunu al ılık bir suyla ac susuz bırakma kendini inşallah dogurursan yaz burda
Samira24 ceren-123 bendede adət ağrısı gibi oluyor sabah uyanıyorum ağrıyor sancılarımda oluyor her gün doğuş yaklaşıyormu acaba