Gulxxx bende ıltıhaplı romatizmayım senın gibi sımponi kullanıyodum hayatım onunla duzeldı duzene girince azalttım sayısını hamılelıkten 2 ay oncede kullanmadım suan 16. Haftadayım gecen haftaya kadar hıc bır sorun yoktu gecen hafta sol kalcamdan dolayı basamadım ustune bıldıgın adım atamıyordum hemen romatolojıye gittim crp ve sedımentasyon degerım cok yukselmıs yanı romatızmam aktıflesmıs tabı hamıle oldugum ıcın sımponi kullanamayacagımdan baska bir igne yazıldı hemen 2 hafta araylaıkı tanr vurulacagım ılkını gecen pazartesı vuruldum ve cok sukur 2 gun sonra duzeldım ama gercekten o bır hafta da agladım resmen Rabbım bidaha yasatmasın artık ıgneyle devam edecegım bakalım