Suleee_c Benim eşim askerliğini Hakkaride, aynı anda arkadaşı Şırnakta yapmıştı üs bölgelerinde değillerdi o yüzden rahat geçirdiler genelde kar kürüp, tank araba temizleme yapıp nöbet tutuyorlardı öyle çatışma vs hiç görmemişler. 7 yıl oldu ama ben halen panik atak hastasıyım 1 saat geç haber alsam aklımı oynatırdım aileye çok zor oluyor sizi çok iyi anlıyorum:(