Esragediz bat 5 bel ağrısı ile beraber kasık ağrısı var. İki hamileliğimde de olmuştu zaten böyle anlıyorum hamileliğimi. Normalde regl olmadan 1 gün önce olur bir de yumurtlamada belim ağrır. Simdi kasığımda ince sızı var kendini unutturmuyor ama canımı da yakmıyor. Zaten kasığıma bastırdığımda ağrıyorsa tamam diyorum hamileyim. İnşallah öyleyimdir 💕