Arzu1616 Kızlar 13 haftalık hamileyim 10gün arayla 2 defa grip oldum bağışıklığım çok düşük sanırım o yüzden sürekli hastalanıyorum nefes alamıyorum Ne yapabilirim önerileriniz var mı
Bero02 Nebülizatör edinmenizi öneririm. İçine serum fizyolojik koyarak rahatlayabilirsiniz. Evet geçirmiyor ama rahatlatıyor.