Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim bugün doktor randevum vardı doktorum bebeğin kanala girmediğini ve inmesi için 2 hafta bekleyelim dedi eğer inmezse sezeryan yaparız dedi bebeğin kanala girmesi için yapabileceğim birşey var mı benimle aynı durumda olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim inşallah hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻🌸🐣