Bizde neredeyse 37 oluyoruz (36+5}
Kendimi cok yorgun hisediyorum yürüdüğüm zaman okadar cok zorlaniyorum ki ağlamak istiyorum resmen Bugunden itibaren Vajinada Cok şidetli Baskı hisediyorum sanki cocuğun kafası heran cıkıcak gibi sizdede oyle oluyomu kızlar bukadar şidetli ve sık Baskı olması normalmi ben diğer gebeliklerimde hic boyle birseh yaşamadım 3 cu hamileliğim bu arada