Noluyoya Benimde var malesef baya normal diyorlar ama doktora sormayı hep unutuyorum başından beri var gebeliğin 16. Haftamdayım
Sedainci- Bende de başından beri var hatta bazen yeşil oluyo ben de sormayı unuttum hep doktora da normal diyolar bilemiyorum