ozgese-s Anneler bebeğim küvez de süt sağmam gerekşyor evde manuel var ama yetersiz geldi acaba elektirikli ne önerirsiniz
Girlmama ozgese-s giyilebilir olanı yeni çıkmış bi de normali var normalin fiyatı daha uygun çok araştırdım herkes bu markayı öneriyor sizin tercihinize bağlı çekimleri aynıdır muhtemelen
_Mehtap_mehtap ikibaloglanannesi Memnun musunuz peki Kiwi diğerlerine göre biraz daha uygun Kullanıp kullanmayacağım belli değil doğumdan sonra belli olacak tabi de o kadar para vermek istemiyorum açıkçası
Sen123 ozgese-s niye küveze aldılar peki haftasını doldurmuştu diye hatırlıyorum çok geçmiş olsun merak ettim benim de A life da olacak doğumum
ozgese-s Sen123 canım doğunca ağlayamadı akciğerlerinde ki sıvıyı atamadı bu yüzden ciğerleri su dolu 😭😭😭
Kubrakubra122 ozgese-s ben acura almıştım 2 göğüs aynı anda. Hem de şarjı dolunca istediğin yere götürebilirsin illa priz şart değil şarjlı
ikibaloglanannesi _Mehtap_mehtap En son geçen yaz kullandım memnun kalmıştım. Çekim gücü falan iyi. Şu an ikincime hamileyim onu kullanacagim 2.5 ay sonra yine.