Kizlar araniza yeni katildim selin ben 😇
Supelerim var sizle paylasmak istedim fikir almak icin.
Ben 16/17 adet oldum ama adetim cok farkliydi poturcukler vardi ve koyu renkliydi adet sasirdim sonra gittim pecete koyim bakim dedim ½ sonra baktim kahve rengi resimi de alta koyacam ici goturmeyen bakmasin neyse kaldi oyle 3 gun once baslayan bel ayak agrisi hafif kramplar karnimin altinda sizce ustune mi gordum ki esim iliskide kendi cikariyor bu arada