2bebisannesi Kızlar kaynımın evde istemesi ve nişanı var yüzük takılacak böyle bi elbise şal sectim sizce abartı mı bi elti için daha mı sade olmalı gelinde bebe mavisi bi abiye giyiyor ![ https://mutluresim.com/images/2025/01/23/15SQ5E.png]
kardelenimm 2bebisannesi elbise çok hoş ve asil görünüyor abartısız ama şık ben çok beğendim. Siyah aşığı olduğum için bayıldım yani😂
2bebisannesi birpcoslu evet biliyorum bunun bide mavisi vardı E gelinle aynı renk giyemediğim için mecburen siyah oldu elti diye taşlarlar beni aynı giyersem 😁
Ayse0575 2bebisannesi gayette güzel bence. Eltisiniz diye sade olacaksınız değil ya. İçiniz nasıl rahat ediyorsa onu giyin kimseye bakmayın😅 hatta daha şık olun😂
HiravEmir 2bebisannesi bu siz misiniz çok güzel olmuşsunuz maşallah çokta ağır olmuş hayırlı olsun bu arada