Dyguuu59 ben regl günü yerleşme lekesi yasadım hatta adet olacagım diye ped taktım 4 gün oldu kırmızıya dönmedi test yaptım hamileydim.sizinde yerleşme olabilir ama bunun için bi beta daha baktırın yarın falan.çünkü kimyasal gebelikte olabilir betanız iyi artmış ama bunu beklemeden bilemezsiniz doktora görünün isterseniz ama onun da yapacagı pek bişey yok keseyi görmeden bişey yapacağını sanmıyorum