hivda36 bebeğin erken doğum riski var benimde kalp rahatsızlığım var yüksek riskli gebelik grubundaymisim ama doktorların umursamazligi sağolsun yeni öğrendim adete göre 30 ultrasona göre 31 haftalığız Şubat’ın 6sina perinatoloji doktoruna randevu aldım sezaryen gününü onlar mı veriyor diye merak ediyorum gittiğimde verirler mi diye çünkü evim gidecegim hastaneye uzak ve dogumumu orda yapmam gerekiyor kardiyolog olması gerekiyormuş doğumda ilk bebeğimde 34te yatış verildi doğum sancısıdan kaynaklı 36da suyum gelmeye başladı 36+3 te sezaryene alındım açıklık 4 cmden ilerlemedigi için son ana kadar normale zorladılar su an zorunlu sezaryen olacak saten o yüzden günü verirlerken kaç haftalık olur diye merak ediyorum çünkü ilk bebek erken doğduysa ve riskli bir gebelikse erken haftalara çekebiliyorlarmis