Leyla_aa Merhabalar arkadaşlar. 5+1 haftalık gebeyim bugün regli olacakmışım gibi ağrım var sizce normal mi? Doktora gitmeli miyim?
Asi_07 Leyla_aa gayet normal karın kasık ağrısı rahim büyüyor haliyle bebekte endişe etmeyin kanama olmadığı sürece sorun yok nerdeyse 8 haftaya kadar yasadım bu durumu doktorumda normal olduğunu söyledi ilk gebeliğimde de yaşıyordum
Leyla_aa Ates06 internette de rahim büyüdüğü için yazıyor ama tecrübe edinen birilerinden duymak içimi rahatlatacak🥹
Senem10 Ates06 merhaba bende o haftalardym ve karnım sırtım ağrıyor siz atlattınız bu ağrıyı doktorunz bişey dedimi az da olsa kasığım da ağırıyor