Rosemihra

4 aydır geçmeyen bir diz kapağım sızısı var öyle böyle değil ne uyutuyor ne yatıyor magnezyum
Kullanıyorum
Masajlar varis çorabı aldım
Ama faydası yok
Yürümekte zorlanıyorum sık sık tuvalete Gidiyorum
Karnım taş gibi oluyor nefes darlığı
Tansiyon şeker mahvetti beni
Protein kacakligi var
Tansiyon 144 152 derken alfamet tansiyon ilacı başladık.
Şuan 13 lerde
Şeker 222 falan tok açlık 178 142
Şeker yok diyet yapıyorum
Erken doğum riskim var
Ciğer geliştirici iğne vurdular iki doz
Acilde yattım iki günde
Çıktım hâlen sorunlarım var çok fazla ödem topluyorum öyle böyle değil özellikle sol yanım doktor prtojn kaçakligidan olur dedi
37 haftalık doğum dedi
10 Şubat tahmini haftaya 35 olacak kesin tarih o zaman alırız dedi
Bakalım haftaya 30 ocakta gitcem ne diyecek
Şuan 34+4 haftalık hamileyim 🌸 hemen doğsun istiyorum vücudum kaldırmıyor valla