Kızım 35 günlük doğduktan kısa süre sonra burun tıkanıklığı başladı horluyormuş gibi oluyor sureklı, doktoru kontrol ettı sorun yok çok sık olan bısey bebeklerde 3. Aydan sonra geçecek dedı ama ben rahatsı zorluyorum. Burnunu her beslenme öncesi temızlıyorun kısa süre sonra yıne tıkanıyor, evımız çok sıcak bu arada dogalgazı tek odada açtık ama hala sıcak dıger odalar yanmıyor ama ev 25 derecenın altına düşmüyor. Sukur hasta degılız ama evdekı sıcaklıktan kaynaklı burun tıkanıklığı bende de var nefes alamıyorum ve burnun kanıyor. Hava nemlendırıcı kullanıyoruz ama ne fayda, sızce başka doktora daha gıtmelı mıyım yoksa sizin bebekler de de oluyor mu bu