birpcoslu Kızlar kuzenim hamile olduğunu öğrendi ilk kan verdiğinde değer 1030 çıkmış 2 gün sonra tekrar kan vermiş 20 binlerde çıkmış bunu yaşayan var mı aranızda henüz kadın doğum doktoruna da gidememiş
saglikciaanne birpcoslu evet normal. Benimde 400 çıkmıştı bir sonra ki verişti 7 bin bir sonrakinde 38 bin çıkmıştı