7 haftalık gebeyim aşırı boğaz yanması burun tıkanıklığı ve baş ağrısı var ateş de ara sıra gelip gidiyor doktor antibiyotik ve parol verdi ama kullanmadım eczaneden alırken kadın 3 aydan önce önermiyoruz ilacı aslında diyince bol meyve ballı sütle falan idare ediyorum öksürük çok sert oluyor ve hapşırma çocuğa bir zararı olur mu az önce tuvalte girdim otururken ağrı girdi aşırı korktum bişey oldu diye dün bebeğime baktılar acilde çok şükür iyiydi kalp atışını falan bile duyduk