Merve6521 Boncuk_gozlu ben kendim alıp başlamıştım zaten doktorum hamilelik düşünürlere 3 ay öncesinden başlıyoruz demişti sorun olmaz bence ama yüksek değer olanları almana gerek yok
aslanmommy Boncuk_gozlu kendin alıp icebilirsin canım ben gebe kalmadan önce folidoce kullandım gebe kalınca doktor ocean mummy kullan dedi