minimavi Arkadaşlar merhaba, gebelikte hafta hesabı nasıl oluyor ? Mesela 4+2 olan gebeliğin 5. Haftasında mı oluyor 4. Haftasında mı?
Merve-metin minimavi 5.haftadan gün almış oluyorsun ama dr sorduğunda sat tarihine göre çıkanı söylüyorsun yani 4+2yse onu söylüyorsun
vasmandara Enabızda ve YouTube’da gördüğüm kadarıyla sizin verdiğiniz örnek üzerinden 4+2 için 5.haftada olduğu söyleniyor. Ama tam doğrusu nedir bilmiyorum