Ballisutt27 Muhakkak git hastaneye bende oğlumda 38 haftalıkken gittim o şekilde doktor doğum başlamış dedi sonra korktum eve gittim 1 hafta sonra ağrılara dayanamayıp doktora gittim tekrar suyum bittigi için acil sezeryan alındım korkma bebeğinin haftasıda iyi yinede her ihtimale karşı git.