Tubaagbut Sena52 hiç birşey yapamıyorum canım doktora gittim iğne ve losyon verdi ama bir işe yaramadı, doğum yapınca geçiyomuş bende doğumu bekliyorum inşallah izleri de geçerr
Nuraygltgn Sena52 bende de vardı, hem kabarıtılar, hem deli gibi kaşıntı . Dr önce kan tahlili istedi gebelik kolestaz ı var mı diye.temiz çıktı kullandığım demir hapına alerji yapmış vücudum, ilacı değiştirdik geçti. Mutlaka bir Dr.a görünün
Sena52 Nuraygltgn peki bir hafta gibi bir süre ilaç içme dedi mi size de acaba ? Bana da protein ilacı yaptığını söyledi. Şuan bir hafta hiç ilaç içme dedi
Nuraygltgn Sena52 kan değerim ciddi düşük , önce günde 1'e düşürdük. Olmadı kestim ilacı. Haftaya tahlil sonucuna göre damar yolundan verecek.
Sena52 Nuraygltgn ne kadar süre kaşınmanız oldu ve geçti acaba. Geçsin diye de ilaç kullandınız mıı ?
Nuraygltgn İlacı aldıktan birkaç saat sonra başlıyor, düzenli kullanınca 3. Gün dayanamayacak duruma geldim. Alerji için hiç ilaç kullanmadım
Sena52 sevdasevda canım peki günde ne kadar kullanıyordun? Ne kadar kullandıktan sonra kestin sürmeyi. Bende ona göre alayım
sevdasevda Sena52 her gün 1 kere sürüyorum kaşınan yara kaplayan yere yaklaşık 1 hafta kullandım sürdüm ve yarası geçti sonra bıraktım 😊
sevdasevda Sena52 zaten sürdükten sonra bir etkisi olduğunu görüyorsan devam et kullan ben hemen etkisini gördüm kaşıntım da geçti benım sağ elimde hep kasıntı vardı yara yapmıştım kaşımaktan artık surdum geçti kaşıntım