Boncuk_gozlu Gebelik düşünen birisi kola içe bilermi etraftan duydum meğerse hamileliği engelliyor korktum ben hep kola içenim
Fatmanur12345 Boncuk_gozlu onu bilmemde kolasız günüm geçmezdi bir ay içmedim folik astı kullandım o ay gebe kalmıştım şimdi 29+4 olduk dikkat etmekte fayda vardır
Minnakpopus Boncuk_gozlu kola ve türevleri normal zamandada çokta sağlıklı içecekler değil ama bilimsel bir kanıtıda varmı bu gebe kalmayı engelleme konusunda bir fikrim yok. Yani gebelik düşünüyorsanız Zaten içmemeye çalışın gebe kaldığınızda çok zorlanırsınız sigara gibi bağımlılık mış sanırım kolada
Glhayat_54 Kola normaldede iyi bir içicek değil ama ben soda içemediğim için hamileliğimde sırf gazımı rahat cıkarmak için arada asitli icecekler içiyorum..hamile olmaha engellediğinide duymadım hiç.. Ama hamilelik öncesi folik asit öneririm..