Eua11 Merhaba anneler 30 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bez olarak önerileriniz nedir siz ilk olarak hangi markayı denemeyi düşünüyorsunuz ben çok kararsız kaldım da yardımcı olurmusunuz ?
RiRi22 Eua11 sleepy 1 numara ile başlamıştık. Bebeğim 1 aylık olunca bezden çişi taşmaya başladı. Gece pek alt değiştiremiyorum uykusunu bölmemek için. Molfixe geçtim hiç taşma yok. Bebegm bez ıslaklıgına ağlamıyor artık
Asi_07 Eua11 Molfix kullanıyorum ilk bebeğimde de onu kullanmıştım pişik vs hiç olmadı bunda da kullanıyorum çok memnunum
Sedainci- Molfix falan hikaye net babyturco veya sleepy naturel en iyisi bu ikisi yumuşacık ve naylon gibi değil