tlymrt ben 30+5 im ve 1 haftadır Bebişim kaburgamın altına yerleşmiş mideme baskı yapıyor ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum. Allah yardımcınız olsun. Sağlıkla kavuşalım inşallah. Zaman yaklaştıkça sıkıntılar artıyor çünkü büyüdüğü için yeri kalmıyor. Çok normal. Hayırlı sağlıklı doğumlar 😊😇😇