_mrveee_ bende 35 haftalığım bu akşam mutfak dolabını siliyordum inerken bir ayağım boşluğa gelip düştüm oturduğum yerden kalkamadım doktora gittim çatım acıyordu muayene oldum nstye bağladılar çok şükür bir şey çıkmadı ama hala ağrım var yürüdükçe canım acıyor yürüyemiyorum ağrın kanaman varsa hiç bekleme git derim hareketlerini takip et