ignur Mehmet bardakçıdan vazgeçmeyin derim bende 2. Kızımı farabide doğum yaptım ilk kızım normal doğumdu 41 haftalık oldu sancım var açılmam yoktu suni sancıyla destekledi açılmam olsa normal doğum yaptıracaktı fakat açılmam değil kanamam olmuştu mecburi sezeryan olmuştum doktorum çok ilgiliydi ben bir an sezeryana alınınca çok stres yapmıştım ama Mehmet hocam çok rahatlatıcı konuşmuştu