Benim de 32. Haftadan sonra göbek çevresi bir hafta geri demişti bol bol yürü, bol su iç, protein ağırlıklı beslen dedi doktor 34. Haftada kontrole gittiğimde iki hafta gerilik vardı göbek çevreinde bir haftaya inmiş böyle devam et dedi kilosu 2500ü geçince sıkıntı yok altında olsa erken doğum riski olur demişti.37. Haftaya gelince erken doğum riski azaldı zaten kilosu yerinde demişti. Daha gelmezdi bebeğim de plasentanın üst tarafından su geldi biraz, bebek de kanala girmemişti. Sünni sancı ile doğum yaptım 39+2 de