Melisa_12233 ben tam sali pik gormustum, çarşamba siliklesmisti. Perşembe gunu ogleden sonra 12.7 ile kanda ogrendim. O gun idrar negatifti. Gorsel olarak ekliyorum saatler sonra cikan cizgileri. Asagidan yukari sirasiyla cuma cumartesi pazar. Cuma yumurtlamadan sonraki 9.gun oluyor. Gorselde cizgi gormeyeceksiniz ama ben kanda bildigim icin bi cizgi görmüştüm saatler sonra. On ve 11. Gunlerdeki cizgiler de saatler sonra belli oldu.