Sechil anladim canim sana benim başıma geleni anlatayim benimki simdilik mutlu son diyebilirim doguma cok var ama en azından hamile olduğumu öğrendim umarim sende de boyle olur ben daha once dusuk yaptim iki ay sonra doktora gittim nedir neden olmus baksin diye hic adetim iki gun gecmisdi vajinal ultrason yapti bos bir kese ama ne kadar bombos ici bembeyaz ama bununla ilgili tek kelime bile etmedi kan tahlili istedi sonuc sifir kapida bekliyorum ultrason kagidim elimde kan sonucunu gostericem yanimda bir kadin kagida bakti benim oglumda da boyle oldu bak bu kesesi suan bos ama sonradan ici doluyor bende umutlandim kapida sonra iceri girdim hamile degilsin dedi adet sokturucu ilac verdi gittim kullandim adet olmadim test yaptim sonuc pozitif kosa kosa doktora gttim olabiliyor bazen Dedi gözün aydın falan ilacin zarari olmaz adet söktürücü kullanmisdim ya 4 haftalik ti karindan bakti gorunmedi kese bir hafta sonra bebegide keseyide net gorduk umarim sende de aonuc boyle olur