Leo1234 Arhez20 aynı durumdayız bende bugün kontrole gittim sağda 2yumurta var 16.8mm pazartesi ovitrelleyi yapıcam
Leo1234 noble1 merhabalar benimde bugün kontrolüm vardı yumurta 16.8mm olmuş pazartesi iğneyi yapalım dedi? Size Salı demişler hemen hemen aynı boyutlar falan pazartesi iğneyi yapacam erken olmaz değil mi?
noble1 Leo1234 İnanır mısın ben de Salı geç olmaz mı diye düşündüm🤣 doktorum hani kafadan hesap yaparken günde bir milim büyürse salı 19 salı iyidir flaan gibi hesapladı 🤭 siziinde 16.8miş 17 sayılırr neticede
Leo1234 noble1 yaa evet doğru yani 17sayılır hemen hemen aynı şeyleri söylemiş zaten doktorlar vardır bi bildikleri🥹🫣
noble1 Leo1234 evet🙃 ben değerlendirdim beklemedeyim artıkk . iğne günü tekrar kontrole gidecek misiniz?
Leo1234 noble1 hadi inşallah bu ay güzel haberler alırız 🙏🏻🌸 iğne günü kontrol demedi ama gitmek gerekir mi siz gittiniz mi
noble1 Leo1234 yok bana da gün söyledi eşim vurdu iğneyi de zaten evde 🙃 Güzel haberler insallaahh ınsallaah