3coocukluannee evet evet göz bölümü, zaten bir sorun olmasa da rutin olarak 0-6 ay arasında götürmeniz gerek ayrıntılı göz muayenesine biz üçüncü ayda götürdük. Çocuk doktorunuzun mutlaka hatırlatması gerekiyordu, veya sağlık ocağında takip eden ebenin. Göz bölümüne gidiyor, ayrıntılı şekilde muayene oluyor. Ama şöyle bir durum olabilir göz bölümünde her doktor yenidoğan göz muayenesi yapmıyor olabilir, özele gidecekseniz öncesinde arayıp sorarsınız, devlete gidecekseniz de MHRS ona göre yönlendirir randevuyu ona göre doktora verir yani, bebek olduğunu söylerseniz. Üçüncü ayda muayene en iyisi, geç kalmadan götürün, inşallah hiç bir sıkıntı yoktur, çünkü bize hem çocuk doktoru hem göz doktoru 4-5 aya dek şaşı bakma çok normal demişlerdi 🌸🙏🏼