Hatice-Beer Merhabalar hanımlar 38 haftalık oldum bel agrım asırı var bi tutup bir bırakıyor ilk gebelik benim acaba sancı mıdır benim gibi bel agrısı cekip dogum yapan oldu mu
Nurrrrr9898 Hatice-Beer benimde öyleydi sancı 40 şarda çıktı açılma yoktu eve gönderdiler karnıma ve kaşığıma sda giriyordu ve aşağıdada batma oluyordu bende
kucukzm_ Hatice-Beer 2 dakika da bir geliyorsa sancıdır bende de öyle oluyordu çok kötü oluyordum hastaneye gittim geri gönderdiler enfeksiyon dediler ebeler dedi bilmiyorlardı evde bir gün sancı çekip hastaneye gittim doğum yaptım
Mrvsmt2502 Hatice-Beer doğum anında bile nst de 100 ü geçen sancım varken sadece bel ağrısı hissediyordum. Ama doğum ağrısı olmasa bile gebelikte bel ağrısı çok oluyor. Elçin demirelin bel ağrısı için pilates videosu var yapabilirisniz.
madreysubebe Nurrrrr9898 Benim sancım hep 40 üstü çıktı hatta bir ara 60′ı gördü ama doktor sancın yok dedi daha önceki haftadaki doktor da sancın var demişti kafam karıştı
Hatice-Beer madreysubebe Benim kız ama cok feciydi agrısı biraz masajla rahatladım ama karnımda adet sancısı gibi bir agrı var normalde beyaz adet cok olmazdı suan oda fazla gelmeye basladı 😢
Hatice-Beer Mrvsmt2502 Benimde sancım vardı nts girdim doktor birsey yok dedi haftalık kontrol deyip yolladı
HiraaEfnan Hatice-Beer canım benim iki hamileliğimde de belden girdi ağrı nst ye git istersen gittiğim de benim sancım 70-100 arasıydı gecesi sezeryan oldum