gulzaadee Canım çok teşekkür ederim uzun uzun yazmışsın🌸 Bende bugün Şehit Sait Ertürk’e
gulzaadee Canım çok teşekkür ederim uzun uzun anlattığın için🌸 Bende bugün Şehit Sait Ertürk Devlet Hastanesine gittim. İlk gittiğimde hamilelik kan testi için gitmiştim Sena Hanım vardı ama bende kendisinden çok memnun olamadım çünkü ilk hamileliğim 2. kan testinde de Beta yüksek çıkınca tamam hamilesin dedi ee başka hani 4 hafta sonra gel veya hurma bitki çayı falan tüketme vs hiç bir şey demedi çok soğuktu kendisi. Beta 2 katına çıkmamış olursa yarın gel konuşalım demişti çıktığı için tekrar gitmedim o zaman gerek yok demişti ama baktım bazılarının %60 artış olması bile yetiyormuş. Eğer 2 katına çıkmamış olsaydı kimyasal mı diyecekti ne konuşacaktı bilmiyorum ama tedirgin etti. Bugün Göktuğ Alakuşa gittim aynı hastanede ve çook iyiydi. Ben sormadan o bana sordu miden bulanıyor mu Prilam yazayım işte günde 4 kere kullanabilirsin vs vs bana uzun uzun anlattı ben sormadan 4 hafta sonra tekrar gelebilirsin dedi. Ultrasona aldı baktı evet tepemizde durduğu için bende ekranı göremedim ama ben istemeden bana 2 adet fotoğrafını verdi. Yani böyle işiyle ilgilenen doktorları görünce şaşırmamız çok enteresan ama şaşırdım ve mutlu oldum. Tayinciyiz burda Nisana kadar Etimesguttayım. O yüzden Göktuğ Beyle Nisana kadar devam edip mecburen yeni gittiğim ilde başka bir doktor bulmam gerekecek orada özelde devam ederim doğum da orada olacağı için. Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini inşallah🩷