Ben ilk oğluma hamileyken acile gitmiştim kadın doğuma gözük bide bebekte bişey var mı diye açıkçası gerek yoktu şiddetli burun kanaması için gitmiştim kadın doğum acil alttan muayene etti herhangi kanaman olursa suyun gelirse direk buraya gel hiç bir yere gidip vakit kaybetme dedi ki haftası baya erkendi hatırlamıyorum. Sıra beklerken kürtaj olan kişilerin kapıları açık perde vardı iyi davranmıyorlardı bi kaç kişi daha bekliyodu şok olduk o gün nst istedi benden beklerken bi bayana sordum baya sancısı vardı doğum hanede çok sıra var diye orda tutuyolarmış pandemi dönemiydi zaten nst odasında 5-6 sedye yatak vardı benim sancı falan çıkmadı zaten hem erkendi hemde hissettiğim birşey yoktu . Orada çalışana sordum doğum odalarında hepiniz sancınızı çekiyosunuz dedi girmeden kağıt imzalıyosun herşey kabulüm mesul bana ait gibi bişey dedi nasıl yani dedim şoka girersin bayılırsın doğumda bişey olur biz kabul etmiyoruz hiç birşey dedi nst sonucundan sonra bi daha alttan bakıcam dedi kadın doktor istemiyorum dedim 3 saat kadar orda kaldım eşim doğuma aldılar kötü bişey oldu sanmış telefonu da alamadım yanıma yasak denildi tedavi red formu imzalayıp çıktım hemen daha da gitmedim. Çam Sakura ya gidiyodum zaten oradada doğum yaptım. Uzun oldu ama benim yaşadıklarım bunlardı.