Adetim 3 gün gecikti. Bugün meme hassasiyeti acı ağrı ve yanma şeklinde ama çok belirgin şekilde yaşıyorum. Kan vermeye gidemedim ama freely erken gebelik testi yaptım. Negatif görünüyor.
Adet olmadım, zaten önceki postta anlattığım gibi hamile kalmak istiyorum. Biraz daha mı beklemeliyim? Erken mi davrandım? Tarlusal vs içmeli miyim adet sökülsün diye gebelik var mıdır? Beklemeli miyim???? Bu arada benim meme hassasiyetim daha önce sadece hamile kaldığımda olmuştu böyle acımıştı. Ama negatif çıkınca anlayamadığım için soruyorum?