Edagis45 Pragesteonum 11 çıktı 20 olması gerekıyormus 5 günde 1 iğne bide fitil verdi tehlıkesı varmış bu durumda olup bebegıni kucağına alan varmı çok korkuyorum kanamam yok olmadı hıc sadece vizyon rengı akıntım peteceye geldi başka yok suan
Sonyaazz Edagis45 ilk gebeliğim de 10 du benimde 4 ay progestan kullandım sonra bıraktık bir sıkıntı olmadı canım
tazegebesss Edagis45 Benimde progesteron değerim 9,46 ama doktor bana herhangi bişey demedi ilaç bile vermedi şimdi bende endişelendim bir sıkıntı yaşamam inşallah 🙏🏻🤰🏻👶🏻
Sevgiiss Edagis45 merhaba benimde bugün 6+0 porgesteron 10 çıkmış siz ne yaptınız süreç nasıl ilerledi
Iamtubiko Benim gebeliğim 5 haftalıktı bu sorunu yaşadım fitil kullandım sabah akşam şuan 15 haftalık hamileyim bi problem yok sende çok kasma olur mu ilaçlar iyi gelecektir..
Fatmakdr Kanamam var düşük tehlikem var progeston kullansam bile kanamam var çok şükür senin yok Rabbim yardımıcın olsun hep yat dinlen
Sonyaazz Edagis45 sadece hapını kullandim ben ağızdan sabah akşam fitil yapamam diye istememiştim. 3. Ayda biraktirdi tekrar kanama baslayinca 1 ay daha devam edip bıraktık bu süreçte uzandığım zaman ayağımı yuksekte tutmaya çalıştım