- sezaryen doğumumu yaptım çok şükür. İlkine göre bir tık daha zordu. İlkinde ne ağrım ne sancım hiçbişeyim olmadı. Baş ağrısı, bel ağrısı hiçbiri yoktu. O kadar kolay ve sıkıntısız bir süreçti benim için ki burun ameliyatımda bile daha çok zorlanmıştım öyle söyleyeyim.
İkincininde öyle olmasını isterdim fakat olmadı. Biraz gaz sebebiyle ağrım fazlaydı. Birde bel ağrım oldu. Onun dışında herşey yolunda çok şükür. Bebeğim biraz zayıf doğdu. 38+2 de 2600. Minicik bir kızım oldu çok şükür.
Sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim.