Yavrukedicik Kizlar merhaba ben devlette Hastanesi’nde sürekli işçi olarak çalışıyorum. Analık izninde 32 den sonra çıktığımız raporlu izinde tediye veya ikramiye tam alabiliyor muyuz bilginiz var mı ?
bebeklerimveben3 Yavrukedicik soralı çok olmus ama merak edip bakanlar için söyleyeyim. Ücretli doğum izniniz devam ettiği sürece tediye ve ikramiyelerinizi de maasinizı da almaya devam edersiniz.