Arkadaşlar çam ve sakura hastanesinde dün muayene oldum bana perinatolojiye randevu al dedi detaylı ultrason için almak için baktım ama bütün randevularda SADECE RİSKLİ GEBELERE BAKILMAKTADIR yazıyor hemde avrupa ve anadolu yakasında ki tüm hastanelerde . Siz nasıl yaptınız bunu acaba biri akıl versin lütfen