Eesraaa34 Benimde 30. Haftalarımda 16,19 çıkmıştı doktoruma sordum solunum yolu enfeksiyonu geçirdiyseniz ondan olmuştur dedi birde hamilelikte crp malesef yüksek olabiliyormus.Mesala geçen hafta çok ağır grip geçirdim crp ilk defa 6 çıktı normalde hep 12 18 falan çıkardı hastalıkta 6 çıktı siz yinede doktorunuza sorun ama korkmayın olabiliyor