mcansu İnsanın içi rahat etmiyordur eminim ki, benim ilk hamileliğim ve yakın çevremde doğum yapan çok çok yakın birini ziyarete gitmedim hiç, gittiysem de hatırlamıyorum. O yüzden her detaya takılı kalıyorum. Direk yatırmaktansa kendi evimden örtü götürüp sermek içimi daha çok rahat tutar :)