Sbnmkls ben hiçbir zaman aldırma düşüncesinde değildim o yüzden tarama testlerini yaptırmak istemedim.Detaylıyı sadece anı olarak kalması için istemiştim oğlumu daha ayrıntılı görmek için.Bir de olur da doğumdan sonra tedavisi olan bir rahatsızlığı varsa bilelim maddi olarak kendimizi hazırlayalım diye.Hiçbir anomali çıkmadı.36. haftada kisti doğumdan sonra kalbimizdeki 2deliği öğrendik.Çok da güvenim kalmadı doktorlara.Bazen ultrason cihazları eski olabiliyor o bile doktorların farklı şeyler görmesine sebep oluyor.