Arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var. Ben biraz önce doktordan geldim, yumurtalarda herhangi bir gelişme görülmedi, çatlatma iğnesi aşamasına geçeceğiz. Adetken gideceğim tekrar, buraya kadar bir sorun yok. Vajinal muayene yaptı 10 15 gün içinde adet olacak görünüyosun söktürücüye gerek yok dedi. O an sormayı unuttum çıktıktan sonra aklıma takıldı, normalde zaten adete o kadar varsa bu aralar yumurtlama zamanları yumurtladığım yada yumurtlayacağım görülmez miydi, bir şey demedi bu durumda acaba yumurtlama değilde o adet kanaması kistin atılması gibi bi adet kanaması mı olacak bilgisi yada fikri olanları yoruma bekliyorum 🫰🏻