newmomB Normalde hiç uçuk çıkarmayan biri için uçuk çıkarmak bir hamilelik belirtisi olabilir mi? Yaşayan ya da bu durumu bilen var mı aranızda??? 🤔
Mel0s newmomB yokk canm yaa benm normalde surekli ckardi smd hamileyim hic eksik olmuo vitamin eksikliginden oluo bn hamile oldgmu kabiz olnca anladm
Muzaffer newmomB şuan uçuk var dudağımda 🤭 ama bu ay adet sonrası uvulasyon dönemlerimi değerlendirmedim hatta dündü 😂 olsa Ne gülerim çünkü aylardır uğraştım olmadı ☺️Böyle olursa da Ne diyim ki hayırlısı olsun derim 😂 inşallah istediğiniz gibi olur .
newmomB Mel0s 031965 031965 Kelebegimmm Pszge Tugba1234 esractn Cevaplar için sağolun kızlar internette okudum ben de bunu merak ettim. Sık sık uçuk çıkaranlar için değil de normalde çıkarmayanlar için bir belirti sayılabilirmiş diye yazıyordu
031965 Uçuk bağışıklık sistemiyle alakalı gebelikle bi ilgisi olduğu sanmıyorum. Ben hayatımda uçuk çıkarmadım hamileyken de çıkmadı
newmomB Muzaffer inşallahhh hepimiz için hayırlısı olur ☺️ Valla neden olmasın hep en beklenmedik anda olur derler 😂