_nurrsema_ Kaç haftalık bilmiyorum doktora gittim ilk ulturasonunda küçük olduğu için gözükmüyor dedi kese de gözükmüypr ama kan sonucu değer 3400 çıktı ve arada kanamam geliyor normal değil dedi. Endişeleniyorum bebek var mıdır
Yakamoz20 _nurrsema_ sakın bekletme olmadı şimdi başka doktora git çok riskli inş kese vardır doktor kaynaklı görmemiştir
Yakamoz20 Bu değer ile görünmesi gerek benimde 250ülerdeydi kese yoktu kanama ve lekelenme vardı dış gebelik olmuş sol tüptr