Merhabalar kızlar daha önce 4 gebelik yaşadım ilkini 21. Haftalık iken sağlık sıkıntılarından dolayı ölü doğum yaptım 2. Gebeliğim kalp atışı durmasi ile 8 haftalık Kürtaj oldum 3 gebeliğimde aynı şekilde kalp atışı durması ile 10 haftalik kürtaj oldum daha sonra genetik test vs yapıldı pıhtılaşma bozukluğu çıktı başka diğer şeyler normal gelmişti doktor tekrar dene iğne başlayacağız dedi ve tekrar hamile kaldım gebeliğim sürdü ve doğum yaptım fakat oğlum 3 ay yaşadı vefat etti daha sonra anladık ki devlet çok kapsamlı genetik testler yapmıyor kendimiz özel bir firmada kapsamlı bir test yaptırdık ve eşimle bir genetik hastalık taşıyıcısı olduğumuzu öğrendik keşke daha önce bilseydik ama maalesef hiç bir doktor bunu önermemisti bize kendi imkanlarımız ile araştırıp bulup yaptırdık her neyse artık normal yolla değil genetik tüp bebek ile bebek sahibi olmamızın doğru olacağını öğrendik ve şuan genetik tüp bebek ile 6+4 günlük hamileyim geçtiğimiz cuma kontrolüm vardı kese oluşmuş elhamdülillah ve kalp atışı da çok az yeni Yeni başlamış demişti doktorumuz ve 10 gün sonra tekrar gel kalp atışı netleşince bir daha bakalım hemde gelişimine bakarız dedi , pazar günü sabah kanama yaşadım acile gittim acildeki doktorda ultrason ile baktı bir problem yok kese ve kalp atışı gördüm dedi dinletmedi daha sonra 2 gün kahverengi lekelenmem gelmeye devam etti çok şükür şimdi o da kesildi kendi doktorum da acilde sorun yok dedilerse bir sorun yoktur dedi zaten acil doktorları da benim doktorumun asistanları oluyor ve bana çift embriyo koyulmuştu tek tutmuştu doktorum da tutunmayan embriyoyu atıyorsun vücudundan korkma dedi ve pazartesi günü kontrolüm var ama içimden böyle kötü hisler geçiyor sanki pazartesi günü kötü haber alırsam gibi falan sizce normal mi bu durum bulantım bel kasık ağrım vs de pek yok acaba önceki düşüklerimden dolayı mı böyle düşünüyorum bilmiyorum bu durumu nasıl atlatırım sizce 🥲