Tastan Hanımlar ben 6+0 haftalık gebeyim tsh hormonum 4 cıktı daha doktora gitmedim bi sıkıntı olur mu acaba gideceğim ama haftaya gideceğim çok mu yüksek değer
Minnakpopus Tastan merhabalar hayırlı olsun öncelikle. Aslında yüksek değil ancak gebelikte 2,5 altında istendiği için büyük ihtimalle düşük doz ilaç başlayacaktır doktorunuz
Tastan Ayshababy sizde mi kullanıyorsunuz ben de sahan önceki gebelikte kullandım kaç mg ve hangisini kullandınız
_1225ebru_ Tastan bencede haftayı bekleme gebe oldugunu söyleyınce öncelik tanıyorlar benımde 4 bucuktu ilaç kullanıyordum ben düzenli zaten onu yükseltti
Dcigdem62 Haftayi bekleme derim ilk trimester için 4 yüksek bi değer benimde aynı cikdi hemen ilaç başladılar 1 haftaya düşdü değerim
Minnakpopus Gamzeok tsh serbest t3 , serbest t4 değerlerine bakılıyor arkadaş ondan bahsediyor bildiğiniz düz tsh tiroid değeri
Ceydaaas1 Tastan benimde o haftada 4 çıktı doktor yüksek dedi guatr hapı verdi onemli bu değer dedi bebekte zeka geriligine yol açabilir dusurmemiz lazım dedi 1 ay ac karna ilaç kullandım şimdi tahlil verdim düşmüş şükür
ayseayseaysee Benim de ilk gebeliği öğrendiğimde 2.54 çıkmıştı ilaç vermemişti her şey yolunda demişti doktor. 4 biraz yüksek bir değer bence de beklemeden gitmelisiniz
Kartanesi-24 Tastan evet yüksek çıkmış 2.5 altında olması gerekir gebelikte doktor ilaç başlar bence hemen bir dahiliye doktoruna gidin düzenli ilaç ve kan tahlili istesin önemli bir durum çünkü benimde 3.80 çıkmıştı ilaç kullanıyorum şuan
Arzu1616 Tastan ilaç bir tane ismi zaten Herkese aynı veriyorlar dahiliye bölümüne gideceksiniz Doktor ona göre yazacak benim 25′ti miligramı şu an 50′ye çıkardı