Hanife_ bence doktorunuzu değiştirin öyle şey mi olur? Öncelikle 37-40 haftalar arası doğan bebek zamanında doğmuş sayılır. Şekerinize yediklerinize içeriklerinize dikkat edersiniz, şekeriniz de düzene biner. Şeker erken doğum sebebi değil kontrol altında olduğu sürece. Şu forumda 400 hamilenin 300ü şeker hastası. Benim erken doğum riskim var rahim ağzı kısalığından doktorum 34. Haftamda tüm ilaçlarımı kesti. Ayrıyaten şekerimde var. Yediklerime de her zaman dikkat edemiyorum. Doktorum bir kere bile böyle olumsuz konuşmadı ki 25. Haftamdan beri bunları yaşıyorum.