ikicocukannesi__ Fatmaacylnn inşallah bakalım sağlıklı olsunlar da ,3 ün üzerinde olurlarsa daha iyi olur doğunca biraz daha veriyorlar çünkü
Fatmaacylnn ikicocukannesi__ inşallah olur o zamana 40.haftaya kadar bekleyelim dedi bana bakalım bebiş beklerse
busraanneoluyor Brgmde aynen balık vs yuklenim tavuk et yiyorum zaten ceviz vs yemiyorum çok fazla avakado ve kefir e yukleyeneyim 🤍 doktorum uyumlu haftasıyla dedi az değil ama değil mi ve boyu da 41.5 cm